Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Електронна форма паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання

29.01.2021 578 0 1

Унесено зміни до Правил складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання, затверджених наказом Мінфіну від 29.12.02 р. № 1098. 

Зауважимо, що зміни запроваджуються з метою: 

  • подання головними розпорядниками коштів держбюджету на погодження до Мінфіну проєктів паспортів бюджетних програм в електронній формі; 
  • унормування передачі затверджених паспортів від головних розпорядників до Казначейства та Мінфіну в безпаперовій формі. Окремо визначено випадки погодження проєктів паспортів та передачі затверджених паспортів у паперовій формі.

Очікується, що такі зміни сприятимуть:

  • своєчасному затвердженню паспортів бюджетних програм через скорочення часу на передавання документів;
  • скороченню обігу паперових документів у процесі виконання Держбюджету;
  • зменшенню кількості зовнішніх контактів працівників, що особливо актуально в умовах пандемії коронавірусу.

Важливо зазначити, що Мінфіном ще 2020 року було успішно запроваджено як тимчасовий захід із запобігання поширенню COVID-19 погодження проєктів паспортів у електронній формі. А відтепер погодження в такому форматі здійснюватиметься на постійній основі.

Під час розроблення змін Міністерством ураховано вимоги Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою КМУ від 17.01.18 р. № 55.

Наказ Мінфіну від 28.12.20 р. № 813 набув чинності з 22.01.21 р. («Офіційний вісник України» від 22.01.21 р. № 5).

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали